Клієнти популярного в країні «ПриватБанку» почали масово скаржитись на роботу фінансової установи. Річ у тім, що банк блокує дистанційне обслуговування громадян за кордоном.
Наприклад, в мережі постраждалий описав ситуацію. Клієнт за кордоном намагався змінити свій фінансовий номер. Він намагався це зробити за допомогою усіх можливих спосіб, але все було марно. Дійшло до того, зо клієнту просто заблокували доступ до дистанційного обслуговування.
Інший випадок стався з громадянином, коли він повідомив, що в нього зараз не працює роумінг оператора, тож він вимушений користуватись іншим номером. Клієнт написав до служби підтримки з проханням змінити його. Банк відповів, що його особисті дані відрізняються від зазначених у банку. Йому порадили звернутися до відділення ПриватБанку та поновити дані. Клієнт обурився, адже найближче відділення знаходиться за 5000 км від нього.
Громадянин запропонував фото документів, але у банку відповіли, що фото, надане клієнтом, не відповідало вимогам. Працівники запевнили, що передали питання колегам для подальшого розгляду.
Leave a Comment