У клієнтів «ПриватБанку», які перебувають закордоном виникли проблеми з переказом коштів. Крім того, підтвердження транзакції проходить у вигляді SMS-повідомлення, які не надходять в роумінгу українцям. Громадяни навіть звертались до онлайн-чату, але все безуспішно.
Банк аргументував це тим, що система в автоматичному режимі відправляє СМС-повідомлення. І це вже проблема мобільного оператору, а не банку. Для вирішення проблеми рекомендовано перевірити, чи у вас ввімкнена функція доставки повідомлень та прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер. Це можна зробити звернувшись до мобілньооо оператора.
До того ж, клієнти ПриватБанку зможуть у Приват24 змінити спосіб підтвердження проведення платежу, звернувшись до служби підтримки ПриватБанку. Як і раніше, транзакцію можна підтвердити за допомогою ПІН-коду, а на повідомлення чекати не доведеться.
Leave a Comment