Клієнти «ПриватБанку» обурені: фінансова установа не віддає кошти нараховані державним порталом «Дія». В мережі поширились скарги, де громадяни не отримали свої кошти з «єПідтримки».
Наприклад, один з клієнтів описує, що ще місяць тому у «Дії» він отримав повідомлення, що кошти у сумі 6500 зараховані. Але кошти так і не надійшли. Потерпілий неодноразово звертався до банку, проте однозначної відповіді так і не отримав. «ПриватБанк» аргументує це тим, що він не є розпорядником коштів.
Клієнт зазначив, що таких громадян сотні, які досі не отримали свої кошти, хоча минуло вже більше місяця. Погодьтесь, кошти зараз зайвими не бувають, коли люди втратили домівку, і ці кошти є порятунком. Потерпілий припустив думку, що банк «крутить» ці кошти, аби зрізати з них відсотки.
«ПриватБанк» вкотре відповів, що він не є розпорядником коштів. Як тільки кошти надійдуть від міністерства, то банк одразу ж перерахує їх клієнтам. Банк також повідомив про затримки у фінансуванні від Мінекономіки, тож доведеться почекати.
Податкова служба помітила проблему серед списків отримувачів допомоги від держави. Деякі підприємці, які подали заявку та отримали задовільну відповідь, не мають права на отримання цієї виплати.
Leave a Comment