Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в “Дії” виплати

Клієнт ПриватБанку звинуватив банк у привласненні грошей, нарахованих за програмою єПідтримка. Так, за словами клієнта, з того моменту, як йому надійшло в Дія повідомлення про зарахування грошей за програмою є Підтримка пройшло більше місяця, проте кошти він так і не отримав.

“Доброго дня. Пройшло більше місяця з того моменту, як мені пройшло в Діі повідомлення що гроші зараховані за програмою е-підтримка. Грошей ніяких не було. Я Вам писав у особу і на пошту листи з цим питанням: де підтримка- Ваш банк відповідає мені і в принципі всім хто з такою проблемою зіткнувся своєю черговою фразою про розпорядників, податкову… але дайте відповідь мені, якщо розроблений державою додаток пише що Гроші зараховані, а їх ні… це що виходить- значить вони загубилися десь у кишенях банку? я сотні Банк крутить гроші громадян України щоб зрізати з цих грошей відсотки? мені Ваш банк”, – розповів він.

У відповідь на цю скаргу в ПриватБанку роз’яснили, що Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на зазначені рахунки користувачів. При цьому Банк є одержувачем коштів від Міністерства економіки та здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.

 

“На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні Мінекономіки – треба почекати. Банк одразу зарахує після отримання фінансування”, – йдеться у повідомленні.
Крім того, у ПриватБанку зазначили, що також є деякі питання щодо списків громадян, наданих Державною податковою службою. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно провела перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати.

 


“Ви можете звернутися до Державної податкової служби за роз’ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/”, – додали у банку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.