Нова пошта почала утилізацію посилок без відома клієнтів

Нова пошта почала утилізацію посилок без відома клієнтівНова пошта почала утилізацію посилок без відома клієнтів

Клієнт Нової пошти поскаржився, що компанія без дозволу утилізувала посилку. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook. Так, клієнт компанії поскаржився, що поштовий оператор нібито утилізував його посилку на власний розсуд, без попередження. При цьому він наголосив, що у нього було багато відправлень, які лежали понад 40 днів, проте чомусь утилізували саме це.

“Одне питання до нової пошти. Зараз ВІЙНА! І не всі люди мають можливість забрати посилки або повернути їх, бо багато хто виїхав зі своїх будинків за кордон!”, – написав він.
Крім того, клієнт компанії розповів, що працівники Нової пошти у відділенні заявили йому, що посилки під час війни вони не утилізують.

Нова пошта почала утилізацію посилок без відома клієнтівНова пошта почала утилізацію посилок без відома клієнтів

У відповідь на скаргу працівники Нової пошти повідомили, що з цією посилкою все не так просто і на неї було оформлено претензію від клієнта. У компанії перевірили деталі та уточнили, що попереднє рішення зміні не підлягає. Це пов’язано з тим, що всі терміни, згідно з умовами компанії, було дотримано. У свою чергу, видання Сьогодні звернулося до служби підтримки Нової пошти, щоб дізнатися за яких умов відбувається утилізація посилок. У компанії пояснили, що якщо протягом 60 календарних днів відправка не була витребована одержувачем або відправником, вона вважається невитребованою.

 

“Відповідальність компанії перед відправником за збереження відправлення припиняється”, – заявили у новій пошті.
Таким чином, компанія “Нова пошта” має право розпорядитися таким відправленням на власний розсуд, у тому числі й утилізувати.

Facebook Comments Box
Головний редактор:
Leave a Comment
whatsapp
line