Нова пошта почала утилізацію посилок без відома клієнтів

Клієнт Нової пошти поскаржився, що компанія без дозволу утилізувала посилку. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook. Так, клієнт компанії поскаржився, що поштовий оператор нібито утилізував його посилку на власний розсуд, без попередження. При цьому він наголосив, що у нього було багато відправлень, які лежали понад 40 днів, проте чомусь утилізували саме це.

“Одне питання до нової пошти. Зараз ВІЙНА! І не всі люди мають можливість забрати посилки або повернути їх, бо багато хто виїхав зі своїх будинків за кордон!”, – написав він.
Крім того, клієнт компанії розповів, що працівники Нової пошти у відділенні заявили йому, що посилки під час війни вони не утилізують.

У відповідь на скаргу працівники Нової пошти повідомили, що з цією посилкою все не так просто і на неї було оформлено претензію від клієнта. У компанії перевірили деталі та уточнили, що попереднє рішення зміні не підлягає. Це пов’язано з тим, що всі терміни, згідно з умовами компанії, було дотримано. У свою чергу, видання Сьогодні звернулося до служби підтримки Нової пошти, щоб дізнатися за яких умов відбувається утилізація посилок. У компанії пояснили, що якщо протягом 60 календарних днів відправка не була витребована одержувачем або відправником, вона вважається невитребованою.

 

“Відповідальність компанії перед відправником за збереження відправлення припиняється”, – заявили у новій пошті.
Таким чином, компанія “Нова пошта” має право розпорядитися таким відправленням на власний розсуд, у тому числі й утилізувати.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.