Нещодавно багато клієнтів мобільних операторів відчули нестабільний зв’язок. Ми вам розповімо, що робити у такому випадку абонентам «Київстар», Vodafone та lifecell.
Деталі
Зараз дуже важливо бути на зв’язку, а дрібні нестабільні роботи мережі вводять в паніку абонентів. Держспецзв’язок та НКЕК опублікували інструкцію з алгоритмом налаштування мережі.
По-перше, потрібно спробувати підключитись до національного роумінгу. Ща допомогою неї ви зможете підключатись до мережі іншого мобільного оператора. Для цього в налаштуваннях потрібно знайти «Мобільну мережу» та перейди до «Оператор». Там обрати доступну мережу. На смартфонах iOS це можна зробити по-іншому: Налаштування – Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
Якщо не вдалось підключитись, то варто перезавантажити ваш смартфон. Переконайтесь, що у вас не ввімкнений режим польоту. У разі відсутності мережі вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах. Це обмежить ваш Інтернет-трафік. Для цього зайдіть у “Дані та Сховище” або “Медіафайли” та відключіть опцію “Фонові завантаження”.
Leave a Comment