Клієнти банків скаржаться на неможливість переказу коштів на картки ПриватБанку. Через технічний збій у ПриватБанку клієнти інших банків (наприклад, ПУМБ або Monobank) не можуть переказати кошти на карти першого. Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Горохівський у Telegram.
«Через технічні проблеми в ПриватБанку випробовуємо складнощі з відправкою переказів на їхні карти. Прошу поставитися з розумінням», – написав він.
Виникають проблеми з розрахунками карткою при покупці товарів у супермаркетах. Проблема полягає в тому, що більшість магазинів користуються терміналами саме ПриватБанку. Про один із таких випадків клієнти банку повідомили «Сегодня». Скупившись продуктами на свята і не маючи при собі готівки, вони не могли розрахуватися картками жодного банку: ані ПУМБ, ані Mono.
У ПриватБанку сталася аварійна ситуація з каналами зв’язку, через що 23 квітня клієнти банку можуть зіткнутися з тимчасовими затримками.
Так, тимчасові затримки можуть бути:
- роботі послуг банку;
- мережі банкоматів;
- оплати картками покупок через торговельні термінали.
“Фахівці банку роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення стабільної роботи”, – зазначили в прес-службі.
Leave a Comment