“Київстар” ошелешив своїм нововведенням: процес може затягнутися на тижні

Мобільний оператор «Київстар» зробив важливе оголошення доя своїх клієнтів. У зв’язку з тим, що у країні розгорнулась повномасштабна війна, більшість робітників оператора працюють віддалено.

Деталі

Мова йде про службу підтримки: тепер вона буде зв’язуватись з клієнтами через електронну пошту. Оператор поки немає можливості у письмовому вигляді надсилати відповіді на запити клієнтів. Якщо у вас виникли питання, то звертатись необхідно за адресою info@kyivstar.net.

Також ви можете звертатись у працюючі відділення мобільного оператора. Але якщо ви обираєте спосіб спілкування через електронну пошту, то її необхідно вказати оператору. У запиті ви вказуєте ПІБ, електронну пошту та мету звернення. Якщо запит здійснює юридична особа, то вказується адреса скриньки офісу.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.