Monobank допустив найбільшу помилку за всі часи

Користувачі monobank відзначають зручність роботи з онлайн-банком. Проте деяким клієнтам псує враження відсутність відділень та кас, а також жорсткий фінмоніторинг. Клієнт monobank поскаржився, що електронна дорога з е-підписом нібито має мало юридичної сили. Також нарік на те, що зіткнувся з жорстким фінансовим моніторингом.

“Друг кидає 2 000 грн на картку, і вже починається блокування рахунку, і банк просить документи, звідки гроші і куди я їх витрачу. Що є цілковитим маренням, що я повинен звітувати за кожену гривню і цілодобово чекати, поки розблокують, що вже говорить про низьку якість тех.підтримці? Та й у законі фінконтроль повинен діяти якщо сума 400 000 і вище, а не за кожен рубль прискіпуватися”, – зазначив користувач @derais.

Клієнт обнивив Моно в тому, що банк нібито шукає спеціально причин, щоб заблокувати картку і не віддавати гроші.

У monobank оперативно відповіли на скаргу.

По-перше, фактично перевіряються всі зарахування (постанова НБУ №492 п.14, постанова НБУ №705 п.2 розділу «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням», стаття 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність) з метою виявлення фінансових операцій, які не відповідають фінансовому стану клієнта, тому будь-яка сума може потрапити під перевірку.

По-друге, якщо буде потрібно банк може запросити документи, що підтверджують джерело доходів і дати пояснення.

“Якщо необхідна консультація можна звернеться на підтримку, співробітники обов’язково допоможуть з питаннями. А поповнення та зняття з картки реалізовано через термінали та каси наших партнерів”, – наголосили у банку.

 

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.