Київстар почне виплачувати абонентам компенсацію: як отримати

Майже всі абоненти мобільного оператора «Київстар» дізнались про закриття цілого ряду тарифів. Оператор заспокоїв клієнтів тим, що почне виплачувати компенсацію за вже оплачені тарифи.

Деталі

Оператор обрав правильну стратегію, компенсуючи надані незручності. Вчора, 3 лютого, абоненти «Київстар» мали проблеми зі зв’язком. Громадяни не могли телефонувати та користуватись мобільним інтернетом. Звичайно, що багато скарг полетіло на оператора. «Київстар» у соціальній мережі Facebook звернувся з офіційною заявою до абонентів.

Оператор підтвердив тимчасові проблеми та приніс вибачення своїм клієнтам. Компанія пообіцяла якнайшвидше налагодити всі помилки та відновити якість зв’язку. Співробітникам вдалось опівдні налагодити роботу.

Більше того, «Київстар» пообіцяв компенсацію для абонентів, які мали складнощі. Вона нарахуєтсья автоматично. На всі питання абонентів мобільний оператор відповідає по черзі. «Київстар» обіцяє кожному приділити увагу та відповісти на всі питання.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.