Усі послуги мобільного оператора повністю відновлені. Збій у роботі оператора мобільного зв’язку “Київстар” 3 лютого був пов’язаний із оновленням програмного забезпечення. Оданко фахівці компанії вирішили проблему за кілька годин, і зараз всі послуги повністю відновлені.
Представник компанії зазначила, що дзвінки та SMS-повідомлення були недоступні “для невеликої кількості абонентів” передплаченого зв’язку. Клієнти, які обслуговуються за умов контракту, не помітили збою. “Постраждалі в результаті технічного збою послуги повністю відновлені. Жодних некоректних списань коштів з рахунків абонентів не було”, – заявила Леліченко.
Постраждалі клієнти отримають автоматичну компенсацію бонусних послуг зв’язку. “Ми вже почали нараховувати бонусні послуги і нікого не забудемо. Компанія вибачається за цю прикру ситуацію і дякує абонентам за розуміння”, – підкреслила спікер “Київстару” і додала, що від технічних збоїв перестрахуватися неможливо.
Leave a Comment