Найближчим часом у Vodafone якість дзвінків буде на порядок вищою. Про це розповіла генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устінова.
«Найближчим часом у нас з’явиться IMS (IP Multimedia Subsystem), коли дзвінки теж будуть йти каналами передачі даних, у нашому випадку — через мережу LTE. Якість дзвінків буде на порядок вищою», – розповіла гендиректор Vodafone. Як зазначила керівник Vodafone Україна, за сучасних умов голосові дзвінки клієнтів не є пріоритетом для операторів мобільного зв’язку.
«Раніше локомотивом були голосові послуги, а інтернет був новим сервісом, який надавалися, можна сказати, бонусом. Зараз основний напрямок — інтернет, а «голос» йде на додачу», — наголосила Устинова.
На думку Ольги Устінової, колись оператори мали побоювання, що вони втратять трафік через соцмережі та месенджери, адже люди стали спілкуватися і говорити голосом саме там.
«Але коли люди щось роблять у соцмережах та месенджерах, чиїм інтернетом вони користуються? У нас давно існує тарифна модель, у якій немає різниці, між користується клієнт: голосовими каналами чи інтернетом. Ми надаємо сервіс, а як клієнт його використовує це його справа. Я навіть не замислююся, як я дзвоню через телефон або, наприклад, WhatsApp. Тому ні, ми не розглядаємо соцмережі та месенджери як конкурентів.», – розповіла гендиректор Vodafone Україна Ольга Устинова.
Leave a Comment