На “Новій пошті” запровадили нове правило, яке заплутує клієнтів компанії. Так, за словами обурених клієнтів, тепер вони одержують повідомлення про прибуття посилки приходять за 15 хвилин до того, як вантаж прибуде до відділення. Таким чином, клієнт отримує SMS-повідомлення про те, що посилка вже у відділення та її можна забрати, проте після візиту до відділення виявляється, що посилка ще у дорозі. У зв’язку з цим клієнт “Нова пошта” обурився, що йому довелося чекати цілих 2:00 до видачі посилки.
При цьому клієнти поцікавилися у представників “Нової пошти”, навіщо сповіщати про прибуття посилки, якщо машина навіть не прибула до відділення. При цьому саме розвантаження займає чимало часу. У відповідь на це в Новій пошті запевнили, що повідомлення надходять за 15 хвилин до того, як посилка буде готова до видачі, а SMS-повідомлення повідомляє про прибуття машини для розвантаження. До того ж у компанії наголосили, що в середньому через 15 хвилин посилка буде відсканована та готова до видачі. А щодо двох годин, про які говорять клієнти, то вони є форс-мажорною ситуацією.
До того ж у Новій пошті зазначили, що зазвичай такі неприємності не трапляються, і посилка видається за 15 хвилин. Крім того, в компанії пообіцяли розібратися з цим випадків і покарати винного в затримці посилки.
Leave a Comment