Клієнт Ощадбанку поскаржився, що йому не вдалося отримати гроші в касі банку за документами у додатку Дія. Причиною стало те, що банківські програми державного банку не взаємодіють із додатком, хоча в інших, навіть не державних банках, такий функціонал давно є.
Отримати гроші за електронними документами у державному банку неможливо.
“Прийшов у відділення, хотів зняти гроші зі свого рахунку. Але це виявилося неможливо! Виявляється, документи з додатку Дія не приймають у цьому банку”, – розповів він.
Крім того, додав клієнт, не вдалося зняти гроші в касі та по карті. Обурений українець зазначив, що, ймовірно, Ощадбанк начхати на постанови Кабміну, згідно з якими електронні документи в “Діє” прирівнюються до паперових.
У відповіді на відгук представник банку пояснив, що поки що Ощадбанк не готовий працювати з електронними документами, адже верифікувати клієнтів їхня програма так не може.
“На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, щоб проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, було можливе з використанням програми “Дія”. Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів”, – відповів Ощадбанк.
Варто також зазначити, що користувач зробив справедливе зауваження, зазначивши також, що ухвала Кабміну, згідно з якою документи в Діє прирівнюються до паперових, набула чинності ще півтора роки тому.
Leave a Comment