Приватбанк може почати блокувати платіжні картки, що діють, за якими давно не проводилися грошові операції. У банку пояснили ситуацію. Так, клієнт розповів, що співробітники банку дзвонять клієнтам із вимогою здійснити переказ або оплату протягом місяця.
“Надходять дзвінки від оператора ПБ, в яких повідомляють, що давно не було руху по карті, і якщо протягом місяця не провести будь-який платіж, банк не гарантує, що картка буде продовжувати обслуговуватися”, – зазначив він.
При цьому клієнт наголосив, що не хоче розривати договір із банком та закривати картку. Проте співробітники наполягають на “грошовому русі” протягом місяця.
“На питання, на якій підставі, слідує відповідь, що банк не гарантує, що карта продовжуватиме обслуговуватися, якщо по ній не буде руху коштів. І так по колу. На усне підтвердження, що з карткою все добре і, що договірні відносини з банком так само планую продовжити, слід відповідь – потрібно, щоб саме система зафіксувала рух коштів.На закономірне питання, де можна ознайомитися з інформацією про зазначені обмеження, відповідь – такої інформації ніде немає.Чистої води шантаж.Так не ведеться бізнес.Потрібна реакція регулятора”, – розповів він.
У відповідь на це в банку заявили, що в офіційній відповіді банку йдеться про те, що профільні фахівці перевірять відповідну інформацію та повідомлять про її результати.
Leave a Comment