В черговий раз клієнти скаржаться на роботу ПриватБанку. В мережі з’явиллись кілька випадків, де громадяни скаржаться на банкомати банку. Так, клієнт розповів про те, що варто рахувати гроші перед переказом. Громадянин скаржиться, що банкомат недорахував близько 2 000 гривень. Представники у відповідь на цю скаргу пообіцяли зв’язатись з чоловіком особисто.
Схожий випадок стався на Харківщині. Клієнтка Катерина хотіла зняти зарплатню та скористалась банкоматом. В результаті, списало 4 тисячі гривень, а видало лише 2 тисячі. На екрані банкомата з’явилося повідомлення про технічну помилку.
ЕкспертиПриватБанку повідомили: “У даній ситуації необхідно звернутися в банк, який видав картку для подачі заявки на повернення коштів, адже тільки банк емітент може ідентифікувати вас, як власника картки і перевірити факт списання коштів”.
Есперти радять в таких випадках відразу звертатись до служби підтримки того банку, кому належав той самий банкомат, який не видав гроші.
Leave a Comment