Вчора, 30 вересня, в роботі monobank стався збій. Зокрема, помилки при переказі коштів.
“Зараз неналежно працюють програми та виписки. Платежі, які ви робили останнім часом, пройшли успішно, але тимчасово НЕ відображаються у виписці. НЕ повторюйте їх, будь ласка“, – значиться в оголошенні в додатку monobank.
Інтернет-банк просить вибачення за ситуацію та обіцяє все виправити найближчим часом. Служба підтримки клієнтів в месенджері Telegram також констатує наявність неполадок в роботі сервісу.
“Зараз спостерігаються труднощі при оплаті картою, в зв’язку з цим ми можемо відповідати повільніше, ніж зазвичай. Нам необхідно трохи часу, щоб все виправити”, – говорить автоматичний відповідь бота на звернення до нього.
Причину ж збою назвав в своєму Telegram-каналі співзасновник monobank Олег Гороховський.
“Короткостроковий збій при оплатах картами монобанк пов’язаний з нештатним оновленням платіжної системи Mastercard. Прошу вибачення у клієнтів, яких ми підвели. Зараз все працює в звичайному режимі”, – написав він.
Leave a Comment