Чи була у вас ситуація, коли при купівлі телефону вам пропонують додаткові опції та аксесуари? Аналітик, Ілля Шаталін, розповів про недобросовісних працівників, які таким чином розводять своїх клієнтів. Ми розповімо про деякі з схем:
- Аксесуари. Менеджери з продажу користуються тим, що не всі люди знають вартість чохла та захисного екрану. Тому і купляють аксесуари за високою ціною.
- Страховака. Багатьом покупцям нав’язують страховку від крадіжки смартфону. Спершу може здатись, що послуга дійсно корисна. Але більшість покупців погоджуються на цю приманку, не ознайомившись з договором. В більшості договорів вказано, що вартість телефону можна компенсувати тільки в тому разі, коли крадіжка сталась у квартирі. А підтвердити крадіжку потрібно довідкою з поліції. Перевага страховки лише одна: вона поширюється на технічні поломки, такі як розбиття скла.
- Пакет програм. Не одноразово менеджери з продаж пропонують встановити клієнтам пакет програм за чималі гроші. Хоча це всього перелік безкоштовних завантажених додатків з офіційного магазину. Яскравим прикладом є антивірус, який не несе ніякого сенсу. Але якщо вам так буде спокійніше та надійніше, це може зробити самостійно, а головне – безкоштовно.
Facebook Comments
Leave a Comment