Компанія недавно запустила нову послугу. Клієнт поскаржився на нову схему шахраїв за допомогою Нової пошти. Так, нещодавно один чоловік поскаржився, що у нього вкрали гроші. За його словами, шахраї “провернули” це за допомогою недавно запущеної “Новою поштою” функції автоматичного списання оплати.
Нова схема заснована на автоматичному списанні коштів при безготівковому розрахунку. Зі слів потерпілого українця, за допомогою цієї схеми, можна сплатити не менше сотні посилок за інший рахунок, за умови, що ці посилки не будуть надто дорогими. Вся справа в тому, що тільки при вартості посилки до 500 гривень можна підтверджувати операції через смартфон.
Тим часом, сама “Нова пошта” повідомила, що шахрайства не було – українець став жертвою банальної помилки оператора. Вся справа в тому, що коли оформлялася посилка, було вказано неправильний номер одержувача, який випадково збігся з номером українця. У свою чергу оператор побачив, що номер і прізвище не відповідають один одному, але не звернув на це уваги і просто виправив прізвище.
Представники компанії також підкреслили, що гроші вже були повернуті клієнту, а з операторами проведена освітня робота.
Послуга, про яку йдеться, була запущена зовсім недавно – вона дає можливість платити не в відділенні за допомогою терміналу, а через телефон, до якого можна прив’язати банківську картку в мобільному додатку. Таким чином, коли людина отримує посилку, клієнт може попросити у оператора оплату за допомогою автоспісанія. Дану послугу можна також включити за замовчуванням, щоб гроші списувалися у вас автоматично.
Тобто, українець, що став жертвою операторської помилки, вважав, що шахраї вказали його номер спеціально, щоб оплатити свої посилки за чужий рахунок. Він написав заяву в кіберполіції.
Leave a Comment