ПриватБанк здивував своїх користувачів своїми діями

ПриватБанк відмовляється продовжувати клієнтські карти після закінчення їх терміну дії. Банк за законом має на це право, але не бажає роз’яснювати причину відмови. Про це розповів один з клієнтів ПриватБанку, який поділився історією на форумі Мінфіну. У банку дійсно підтвердили той факт, що клієнт отримав відмову в продовженні картки, але що саме послужило причиною про відмову, в службі підтримки відмовилися коментувати.

Уже колишня клієнтка банку розповіла, що протягом тривалого часу користувалася карткою «Привату», не брала кредити, закон не порушувала. Однак, коли вона звернулася в банк з тією метою, щоб продовжити термін дії банківської карти, їй відмовили в цьому.

«Зробила дзвінок на гарячу лінію, спілкувалася з представником служби безпеки, але результат незадовільний, відмовила у продовженні, при цьому причину не назвали. Зараз просто хочу зрозуміти, чому було прийнято таке рішення, на мій погляд це неправильно », – написала клієнтка.

У ПриватБанку відмовляються давати коментарі з цього приводу.

«Наші фахівці детально розглянули цю ситуацію, за результатами розслідування нами була надана зворотна зв’язок і детальна інформація», – відповів представник банку.

Насправді кожен український банк залишає за собою право відмовляти в наданні послуг клієнту. Причини на це можуть бути самими різними, починаючи від порушення правил, закінчуючи наявністю сумнівів у банку щодо платоспроможності клієнта.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.