ПриватБанк відмовляється продовжувати клієнтські карти після закінчення їх терміну дії. Банк за законом має на це право, але не бажає роз’яснювати причину відмови. Про це розповів один з клієнтів ПриватБанку, який поділився історією на форумі Мінфіну. У банку дійсно підтвердили той факт, що клієнт отримав відмову в продовженні картки, але що саме послужило причиною про відмову, в службі підтримки відмовилися коментувати.
Уже колишня клієнтка банку розповіла, що протягом тривалого часу користувалася карткою «Привату», не брала кредити, закон не порушувала. Однак, коли вона звернулася в банк з тією метою, щоб продовжити термін дії банківської карти, їй відмовили в цьому.
«Зробила дзвінок на гарячу лінію, спілкувалася з представником служби безпеки, але результат незадовільний, відмовила у продовженні, при цьому причину не назвали. Зараз просто хочу зрозуміти, чому було прийнято таке рішення, на мій погляд це неправильно », – написала клієнтка.
У ПриватБанку відмовляються давати коментарі з цього приводу.
«Наші фахівці детально розглянули цю ситуацію, за результатами розслідування нами була надана зворотна зв’язок і детальна інформація», – відповів представник банку.
Насправді кожен український банк залишає за собою право відмовляти в наданні послуг клієнту. Причини на це можуть бути самими різними, починаючи від порушення правил, закінчуючи наявністю сумнівів у банку щодо платоспроможності клієнта.
Leave a Comment