Українці почали масово скаржитись на мобільні оператори “Київстар”, lifecell та Vodafone. Користувачі отримують настирливі дзвінки попереднім власникам. Річ у тім, що старі SIM-карти мобільні оператори продають новим власникам.
Після того, як користувачі придбали, здавалося б, нову SIM-карту починають отримувати дзвінки, які адресовані минулим власникам. Навіть колектори телефонують та вимагають повернути борг, а страждає від цього ні в чому не винна людина. Журналісти зацікавились такими новинами та вирішили дізнатись у найпопулярніших українських мобільних операторів, як таке можливо.
У ході розслідування стало відомо, що перепродаж старих SIM-карт новим власникам не заборонений в Україні. Це відбувається в тих випадках, якщо мобільний номер довгий час не обслуговувався (з нього не телефонувати на не поповнювали рахунок).
Компанії повторно використовують старі мобільні номери тому, що номерний фонд обмежений, а придбати SIM-карту, яка не належала іншій людині, майже неможливо. “Київстар” повідомив, що мобільний номер в інформаційних системах зберігається протягом одного року з моменту, коли абонент в останнє отримував послуги компанії. Після цього карту видаляють з білінгу та переоформлюють на нового власника разом з тарифним планом.
У Vodafone користується таким правилом, але після цього терміну абонент має ще 60 днів на роздуми, коли можливо приймати лише вхідні дзвінки. Ще протягом ще 30 днів можна подати заявку та повернути номер.
У Lifecell також діє термін в 365 днів з моменту останнього поповнення рахунку на суму від 10 грн, а після деактивації номера компанія має право повторно використовувати його.
Leave a Comment