Популярний онлайн-сервіс Monobank знову радує своїх клієнтів. Цього разу фінансова установа придбала сервіс для відгуків Expirenza. Олег Гороховський, один із власників банку, поділився даною новиню в Facebook. Клієнтами платформи Expirenza є популярні ресторани, Приватні клініки, спортивні клуби, а також мережі салонів краси по всій Україні.
Об’єднавшись, керівництво дало нову назву сервісу “Expirenza by mono”. Тепер клієнти Monobank зможуть за допомогою банківської карти або програми проводити оплату за послуги через сервіс, просканувавши лише QR-код. Власник банку поділився, що незабаром у вересні-жовтні новий спосіб оплати буде доступний по всій Україні.
Нагадаємо, що клієнтами сервісу Expirenza є понад 200 клієнтів, найпопулярніші з них: Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, Sport Life, тощо. Заснували компанію у 2019 році Михайло Селецький та Олександр Гудковий.
Користувачі зможуть також залишати відгуки на сайті Expirenza. Власники бізнесу зможуть отримувати зворотній зв’язок від своїх клієнтів, а позитивні відгуки значно вплинуть на рейтинг.
Leave a Comment