“ПриватБанк” в черговий раз показав рівень своїх послуг. В мережі стає все більше негативних відгуків про роботу національного банку.
Один клієнт пише, що банк загнав зарплатну карту в овердрафт: з’явився мінус, хоча вранці кошти на рахунку ще були. Клієнт не мав можливості здійснити будь-які фінансові операції, безконтактні платежі та оплачувати в інтернеті. Увечері клієнт отримав свою заробітну плату, переказав всі гроші на рахунок в інший банк, тим самим обнуливши баланс, але, вже вранці знову виник “мінус”.
Після дзвінка до технічної підтримки “Привату”, з метою з’ясувати, куди ж поділися гроші, виразної відповіді клієнт так і не почув, окрім рекомендацій терміново погасити негативну суму. Таким чином, клієнт подумав, що”ПриватБанк” вкрав його гроші.
Втім, свій погляд на ситуацію “ПриватБанк” все ж надав, пояснивши, що при оплаті товарів або послуг, у разі, якщо кошти повинні перевести в інший банк, сума платежу “заморожується” на карті клієнта, і надалі буде списана. Якщо запит на списання від іншого банку так і не надійде, то всі гроші повернуться, на рахунок клієнта — на це може піти до 10 днів.
Пізніше клієнт повідомив, що кошти на його рахунок надійшли.
Leave a Comment