Мобільний додаток Monobank нарешті позбувся свого головного недоліку, який викликав часом значну плутанину переказів. А клієнтку, яка вказала на недолік додатку, нагородили. Тепер клієнти зможуть відправляти платежі по-новому і по-зручному.
Подробиці
Олег Гороховський, один із співзасновників мобільного банку, повідомив, що тепер при отриманні переказів буде відображатись прізвище відправникаю. Зміни провели після одного випадку: невдоволена клієнтка не змогла вирішити проблему, тому поскаржилась безпосередньо Гороховському.
Пригадаймо, що раніше у клієнтів висвічувались тільки імена з першою літерою прізвища. Наприклад, «Василь К.» або «Анна С.». Плутанина виникала, коли переводів було декілька від людей з однаковими ім’ям та першою літерою прізвища. Також багато проблем виникало при операціях, пов’язаних з бухгалтерією.
Гороховський не тільки прийняв скаргу клієнтки, а й подарував платинову картку. Як повідомив Олег, що це не тільки подарунок за підказку, але і своєрідна компенсація за незручності, від яких страждала свідома користувачка послуг.
Leave a Comment