З “ПриватБанком” знову щось коїться. Цього разу, як і завжди, зникають гроші. Ще один українець поскаржився на обслуговування, пояснивши, що з рахунку безслідно списуються гроші.
В клієнта протягом тижня зникали кошти з картки. На рахунку українця було 200 грн, настпуного дня сума становила мінус 130 грн. Обуреному клієнту порадили почекати добу, за цей термін суму мають повернути, але безрезультатно. Чоловік знову поповнив карту на 300 грн, а наступного дня мінус становив 202 грн.
Клієнт запевняє, що в нього не кредитна картка, тому, суми з мінусом там не можуть бути. В службі підтримки йому знову порадили зачекати добу. І що ви думаєте? Знову безрезультатно. Клієнт вкотре попонив карту на 530 грн, але згодом рахунок становив 30 грн, та й дані про списання коштів відсутні.
Служба підтримки запевнила, що почекавши 11 днів – кошти повернуться. А представники банку захотіли поговорити з потерпілим особисто. В мережі з’явились версії, що чоловік просто оформив десь платну підписку.
Ще одне припущення, що в “ПриватБанку” був збій і гроші тому списувалися, але точної причини ні клієнт, ні співробітники банку не назвали.
Leave a Comment