Банкомати “ПриватБанку” продовжують “вичищати” рахунки своїх клієнтів

Не так давно ми згадували про збій банкоматів ПриватБанку. За цей час ситуація не вирішилась, а навпаки погіршилась. Клієнти банку продовжують писати негативні відгуки на сайті Мінфіну. За словами постраждалих, служба підтримки не квапиться повертати гроші клієнтам.

Один з клієнтів намагався зняти кошти з платіжної картки, та стався всім відомий сценарій: банкомат не видав гроші, проте списав їх з картки. Клієнта запевнили, що 20 000 гривень повернуть за три дні. Але їх так і не повернули. Гаряча лінія банку відповіла, що кошти вони зможуть повернути тільки тоді, коли отримають відповідь від служби інкасації, яка повинна виявити надлишок коштів у банківському апараті. Тому, очікування клієнта може тривати навіть до двох тижнів.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.