Клієнт державного банку «ПриватБанк» поскаржився, що йому несподівано урізали ліміт на послугу «Оплата частинами» з 50 тисяч гривень до 0 гривень. Причиною стала необхідність верифікації даних.
«При спробі оформити« оплату частинами »отримав відмову. Почав з’ясовувати, що у мене став ліміт 0 грн. (До цього був 50000). Зателефонувавши на гарячу лінію, мені сказали що треба !!! прийти в банк з паспортом і верифікувати дані про свою прописку !!! Навіть перепитав: що не можна в електронному вигляді? Отримав відмову », – повідомив клієнт.
Він зазначив, що все таки відправився в відділення, де ситуація його ще більше здивувала – співробітник банку заявив, що верифікація не потрібно і всі дані відповідають.
«Після залишив знову заявку на гарячій лінії, що б мені подзвонив компетентна людина і дав нормальне пояснення, що відбувається. На наступний день зателефонували і сказали, щоб я надав довідку про членів своєї сім’ї і після 5 7 днів вони розглянуть можливість збільшення ліміту », – повідомив чоловік.
Клієнт зазначив, що після спроби уточнити, навіщо, йому повідомили, що за адресою його прописки зареєстровані люди з негативною інформацією, тому і потрібна довідка про склад сім’ї.
«Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Рішення про надання послуги «Оплата частинами» приймається на основі багатьох показників. Ваше питання ретельно розглянуто. За результатом вам подзвонив наш співробітник і надав рекомендації щодо подальшого врегулювання ситуації », – відповів на коментар співробітник ПриватБанку.
Leave a Comment