Йдеться про збір від клієнтів відгуків і описів проблем, з якими вони стикаються, а також раціоналізаторських пропозицій, повідомляє Хвиля з посиланням на компанію. У компанії відзначили, що щодня спілкуються з клієнтами в коментарях в соцмережах, відповідають на телефонні дзвінки, і намагаються “вирішити все-все-все проблеми і питання”.
“Але ми хочемо більшого – щоб всі наші клієнти були задоволені, навіть в ситуаціях, коли ми помиляємося”, – йдеться в публікації.
Так, було запущено в Facebook хештег “# НП_чує” для збору скарг і відгуків.
“Серед них ми виберемо ТОП-10, які вирішимо якомога швидше! Ми готові до конструктивної критики, а наші менеджери – до відправки подарунків за неї”, – розповіли в компанії.
В “НП” закликали українців допомогти їм підвищити якість послуг, що надаються, відправивши в коментарях опис проблем і пропозицій, як можна поліпшити сервіс, в тому числі обслуговування у відділеннях, зв’язок з кур’єрами, упаковки, мобільний додаток і так далі.
Щоб критика була “по-справжньому конструктивна”, в компанії просять:
- чіткий опис проблеми і як, на вашу думку, її вирішити;
- пропозиції, як поліпшити або змінити продукти і сервіси “Нової пошти”, повинні бути реалістичні;
- що компанія повинна зробити, щоб клієнт залишився задоволений сервісом навіть в разі помилки з боку “НП”.
Компанія через тиждень вибере кращу десятку відгуків і порад, які допоможуть поліпшити їх сервіс і послуги, і обіцяє почати над ними працювати. Щомісяця буде звіт і демонстрація здійсненого прогресу.
Leave a Comment