“Київстар” запустив нову віддалену функцію, на яку всі чекали

Що зміниться для абонентів. Мобільний оператор “Київстар” додав корисну функцію для клієнтів Контрактні пакети послуг мобільного оператора “Київстар” мають чимало переваг. Однак часом абоненти могли просто не знаходити часу на перехід, оскільки для цього потрібно відправлятися в фірмовий магазин і надавати свої документи. Тепер же все стане набагато простіше – в компанії заявили про введення віддаленого режиму. Про це повідомляється на офіційному порталі мобільного оператора.

Зазначається, що перейти на контрактне обслуговування, не виходячи з дому, можна вже з 12 липня. Для цього потрібно зателефонувати на короткий номер 466 (Довідковий центр “Київстар”). Оператору служби підтримки потрібно буде назвати своє ім’я, прізвище, а також дату народження. Після цього слід вибрати потрібний тарифний план. Далі протягом 30 днів абонент відвідує фірмовий магазин мобільного оператора, щоб пред’явити свій паспорт та ідентифікаційний код, і підписати договір. Перевага цих змін полягає в тому, що Ви клієнт може надати документи в будь-який зручний для нього день, але вже користуватися потрібними йому послугами.

У компанії мобільного оператора нагадали та про переваги користування саме контрактними пакетами. Серед плюсів – управління декількома номерами на одному профілі. Завдяки цьому можна набагато простіше, наприклад, поповнювати рахунок відразу на всю сім’ю декількома кліками. Крім того, контрактні абоненти можуть використовувати послуги в цьому місяці, а оплачувати їх в наступному. Клієнти передоплати обслуговуються інакше: спочатку оплачуються послуги, а потім вони нараховуються на мобільний баланс.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.