Зазначається, що перейти на контрактне обслуговування, не виходячи з дому, можна вже з 12 липня. Для цього потрібно зателефонувати на короткий номер 466 (Довідковий центр “Київстар”). Оператору служби підтримки потрібно буде назвати своє ім’я, прізвище, а також дату народження. Після цього слід вибрати потрібний тарифний план. Далі протягом 30 днів абонент відвідує фірмовий магазин мобільного оператора, щоб пред’явити свій паспорт та ідентифікаційний код, і підписати договір. Перевага цих змін полягає в тому, що Ви клієнт може надати документи в будь-який зручний для нього день, але вже користуватися потрібними йому послугами.
У компанії мобільного оператора нагадали та про переваги користування саме контрактними пакетами. Серед плюсів – управління декількома номерами на одному профілі. Завдяки цьому можна набагато простіше, наприклад, поповнювати рахунок відразу на всю сім’ю декількома кліками. Крім того, контрактні абоненти можуть використовувати послуги в цьому місяці, а оплачувати їх в наступному. Клієнти передоплати обслуговуються інакше: спочатку оплачуються послуги, а потім вони нараховуються на мобільний баланс.
Leave a Comment