Клієнт поскаржився на технічний збій. ПриватБанк отримав скаргу від клієнта, який позбувся доступу до особистих засобів через технічний збій.
Відзначається, що через технічний збій держбанк заблокував всі кошти на рахунку без можливості розрахуватися карткою або зняти гроші.
“Приватбанк заблокував всі гроші на моїй універсальної карті через якогось технічного збою, в результаті у мене тепер немає грошей зовсім, не можу ніде расчітатся і зняти їх, більше грошей у мене немає. Більше доби не можуть вирішити питання, зняти їх в касі банку так-же не можна. Спасибі, хочу закрити рахунок у вашому банку якомога швидше “, – йдеться у відгуку користувача Booooooot.
ПриватБанк оперативно відреагував на скаргу клієнта і запевнив, що фахівці вже розглядають дане питання.
Leave a Comment