Клієнтка ПриватБанку звинуватила держбанк в “зливі” особистої інформації, у зв’язку з чим вона стала жертвою колекторів, які вибивають кредити. Про це користувачці мережі розповіла в розділі Відгуки про банк на порталі Мінфін.
“Приватбанк передає або продає, не знаю точно, інформацію про клієнта мікрофінансовим організаціям, хіба так можна, поширювати інформацію про клієнтів? Втратила паспорт, на мене набрали кредитів в МФО, я про них не знала, але завдяки ПриватБанку дізналася, після того як вони здали інформацію, почали мені дзвонити і діставати МФО, написала заяву в поліцію! Ще буду писати заяву на приватбанк за поширення кондіфіденціальной інформації, дістали! “, – йдеться в публікації користувача msrina202121.
У підтримці ПриватБанку оперативно відреагували на звинувачення. Підкреслюється, що державна фінансова установа не передає персональні дані своїх клієнтів третім особам. В тому числі, представники банку пояснили, завдяки чому особиста інформація українців захищена.
“ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за винятком випадків, передбачених законодавством. У банку працює комплекс технічних і програмних засобів, які спрямовані на захист ваших даних і грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності”, – йдеться у відповіді банка.Android 11.
Leave a Comment