Великий український банк потрапив у новий скандал. Клієнти “ПриватБанку” зіткнулися з несподіваними проблемами в міжнародній міжбанківській системі здійснення платежів. Скарга на банк з’явилася на офіційному сайті Міністерства фінансів. Клієнтка “ПриватБанку” у своєму негативному відгуку розповіла, що 14 червня був здійснений SWIFT переказ коштів в Росію. Під час проведення даної операції були вказані реквізити, видані одержувачу в їх банку. Кошти були списані з банківського рахунку відправника, а ось одержувач так і не побачив гроші. Зателефонувавши в “ПриватБанк”, співробітники фінансової установи відповіли, щоб одержувач очікував надходження.
Однак через кілька днів представники банку самі зв’язалися з відправником коштів і повідомили, що фінансова установа одержувача просить уточнити реквізити, скориставшись платною послугою, сума якої становить 55$. Клієнтка спробувала дізнатися, що саме було неправильно вказано в реквізитах, але безрезультатно. Обговоривши цю ситуацію з одержувачем грошей, платниця вирішує зробити повернення коштів. Але тут очікував ще один сюрприз.
Як виявилося, під час повернення коштів, банк знімає певний відсоток із загальної суми. Фіксований розмір комісії ПриватБанк не вказав, лише приблизно зазначив, що банк стягує від 50 до 120 доларів. Попри втрату грошей, клієнтка вирішує замовити повернення своїх коштів. Однак і цю заявку “ПриватБанк” прийняв не з першого разу, протягом декількох днів.
Таким чином клієнтка зазначила, що гроші досі не прийшли, і яка сума буде повернута невідомо. У відповідь на скаргу представники фінансової установи відзначили, що розберуться в цій ситуації та в особистому листуванні зв’яжуться з автором скарги.
Leave a Comment