Українець поскаржився на постійні проблеми з поштовим оператором «Нова пошта». Так, клієнт незадоволений тим, що йому не допомагають в технічному підтримки і не відповідають на питання про підвищення тарифів.
«… постійні проблеми з посилками вже 2 поспіль відправлення і раптом сама проблема. Тих підтримка нічим допомогти не може. Питання вирішити не можуть, з’єднати з компетентними працівниками дадуть відповіді на запитання не можуть », – написав клієнт.
У відповідь компанія «Нова пошта» відзначила, що базові тарифи на пересилання не підвищувалися з жовтня 2018 року.
«Хочемо підкреслити, що ми не підвищували базові тарифи з жовтня 2018 року. Свідомо не робили це і в минулому році, розуміючи всю складність економічної ситуації, пов’язаної з пандемією і карантинними обмеженнями », – розповіли в компанії.
У «Новій пошті» акцентували, що змушені підвищити ціни на відправлення посилок, оскільки подорожчали і паливо, і комунальні послуги.
«Але ми змушені зробити незначне підвищення цін у зв’язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо. Незважаючи на це намагаємося тримати ціну на доступному рівні для клієнтів, зате надаємо якісний сервіс і швидку доставку », – акцентував у компанії-поштовому операторі.
Нагадаємо, компанія «Нова пошта» пояснили, чому клієнти часто платять дорожче за упаковку посилок. Відзначається, що замість того, щоб везти з собою багаж, краще відправити його в місто призначення. Однак при відправці посилок «Нова пошта» керується Стандартами якісної упаковки.
Leave a Comment