«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні

Компанія «Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні. Тепер в ньому доступні всі ті ж можливості, що і зареєстрованим користувачам в мобільному додатку: можна продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, оплатити послуги або дізнатися місцезнаходження посилки і все це без звернень в контакт-центр.

Функціональність відстеження посилок на сайті сильно обмежена в порівнянні з мобільним додатком. Можна дізнатися, відправлена ​​чи вже посилка, коли орієнтовно вона прибуде і оплатити відправлення.

Новий трекінг дає набагато більше можливостей:

ви можете дізнатися, де саме ваша посилка, подивившись її місце розташування на карті;
прокласти маршрут до конкретного відділення і відразу побачити графік його роботи;
відкрити повну інформацію по відправленню: ПІБ і контакти відправника / одержувача, опис вмісту, вартість, відомості по оплатах і т.п .;
оплатити відправлення повністю або частково – наприклад, тільки за доставку або за накладений платіж – а також побачити, з чого складається рахунок (доставка, вартість товару, комісія за наложку, грошовий переказ);
оформити переадресацію (це буває корисно, якщо ви, наприклад, не дочекалися посилку, поїхали у відпустку і хочете отримати її там);
повернути відправнику;
продовжити термін зберігання (доступна тільки в новому трекінг, в мобільному додатку цієї функції немає);
перенести доставку;
відмовитися від отримання.
Платежі і через мобільний додаток і через сайт здійснюються через власну платіжну систему «Новапей». До неї можна підключити карту будь-якого банку або гаманець masterpass.

 

Раніше більшість цих функцій були доступні тільки в мобільному додатку. Незареєстрованим користувачам необхідно було дзвонити на гарячу лінію або йти до відділення. Новий інструмент доступний як для користувачів ПК, так і в адаптованій мобільної версії сайту. Тепер отримати до них доступ можна прямо з Viber. Згодом обіцяють додати і інші можливості. Зокрема можна буде змінити одержувача (щоб комусь іншому дозволили забрати посилку замість вас) або замовити доставку на поверх.

Цікаво, що компанія поки не додала новий трекінг на сайт – це окремий Лендінгем, який відкривається за посиланням в кінці повідомлення.

«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні

В «Нова пошта» обіцяють запустити трекінг на сайті, як тільки будуть запущені всі функції. А поки робота з новим тренінгом відбувається по наступний схемою:

Клієнт отримує повідомлення Viber або смс з посиланням на сервіс управління посилкою. Далі потрібно перейти за посиланням. Номер експрес-накладної вже буде введений в пошуковий рядок – необхідно просто натиснути «Пошук».
Щоб скористатися додатковими послугами, потрібно натиснути у верхньому кутку праворуч «Меню» і вибрати потрібну послугу.
Щоб оплатити посилку, клієнт повинен ввести мобільний номер телефону, який збігається з номером відправника або одержувача посилки. Інакше система не дозволить виконати цю функцію.
Як пояснили в «Новій пошта», не всі клієнти мають можливість, потреба або бажання встановлювати мобільний додаток. При цьому управляти своєю посилкою є потреба у багатьох.

«Наприклад, клієнт замовив посилку в певний відділення, але потім плани його змінилися. Він поїхав в інше місто, припустимо, і посилку забрати не зможе. Для того, щоб переадресувати посилку в будь-яке інше відділення в будь-якому населеному пункті, йому потрібно було дзвонити в контакт-центр і проходити цю процедуру. Зараз же клієнт просто за пару кліків може це зробити самостійно в будь-який час », – пояснили в компанії.

Нагадаємо, що за 2020 рік «Нова пошта» доставила 318 млн посилок. За день компанія обробляє до 1,8 млн посилок (рекорд зафіксований під час високого сезону в грудні). В середньому через сайт «Нової пошти” посилки відстежують 4 млн клієнтів в місяць. Саме на них орієнтований оновлений трекінг. Мобільний додаток, в якому велика частина розширеного функціоналу доступна давно, використовують близько 6 млн клієнтів оператора.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.