Мобільний додаток з оформлення посилок від “Укрпошти” стало причиною сотні скарг. Поштовий оператор “Укрпошта” недавно оголосив про запуск програми, яке було покликане полегшити життя українцям, які оформили відправлення в “Укрпошті”. Оператор на своїй сторінці в Facebook розказав, що додаток істотно полегшить відправку посилок.
Однак під повідомленням зібралося безліч гнівних відгуків, в яких українці висловлюють своє невдоволення роботою програм, та й не тільки. Клієнти, які змушені по кілька годин простоювати під відділеннями “Укрпошти” пишуть, що у відділеннях немає навіть елементарного сервісу.
“У нас відділення працює два рази в тиждень. Черги по10- 15 осіб, треба вистояти до 2 години. Ні комп’ютера ні сканера”, – пише клієнтка пошти.
Серед сотні негативних коментарів про сервіс пошти в цілому, одна клієнтка написала, що скористалася додатком і формою замовлення, однак, у відділенні довелося витратити 15-20 хвилин, які вона могла витратити при оформленні просто у відділенні.
“І завантажила, і штрих код показую, але щось там у них йде не так, тому що і документ запитують, і за номером телефону відправлення шукають, і оплатити онлайн в додатку не можу. Звичайно, від такої оперативність 15- 20 хвилин чекаю черги “, – написала клієнтка.
Представники пошти відповіли, що функція онлайн оплати ще не доступна, але питання в роботі. Додаток “Укрпошти” не замінює документ, однак Ви можете отримувати відправлення наприклад з e-документами в додатку “Дія”.
Тоді клієнтка поставила ще питання: “З оплатою і документом зрозуміло, а чого штрих код не сканують, а за номером телефону шукають? Який сенс в цьому додатку?”. На що представники “Укрпошти” припустили, що у клієнтки було кілька відправлень, а після запитали номер відділення в якому сталися незручності.
Leave a Comment