Під час карантину люди активніше стали користуватися інтернет-банкінгами. Однак часто користувачі таких сервісів вирішують відмовитися від цих послуг. Стало відомо, які на це причини, та чи можна їх вважати обґрунтованими.
Небажані дзвінки. Нерідко користувачі кажуть, що саме після того, як вони встановлюють «Приват24» на свій гаджет, їм починають постійно дзвонити різні банки та пропонувати свої послуги. Насправді ж немає ніяких доказів того, що відбувається це саме через цей додаток.
Стеження. Додаток питає дозвіл на доступ до мікрофону, камери та можливості телефонувати. Чималій кількості людей здається, що це треба для того, щоб за ними стежили. Однак насправді сенс в тому, що вищевказані функції потрібні для використання додатку. Наприклад, доступ до дзвінків надається для того, щоб можна було швидко зв’язатися з операторами служби підтримки, а доступ до камери – щоб сканувати QR-коди для сплати різноманітних послуг.
Вкрадуть гроші. Одна з поширених причин видалити додаток – страх, що вкрадуть кошти. Проте для безпеки в сервісі є ідентифікація за допомогою відбитку пальця або введення паролю, що додаток вимагає кожного разу при вході.
Швидко розряджається акумулятор. «Приват24» дійсно може працювати у фоновому режимі. Таким чином вам оперативно надходять оповіщення щодо транзакцій за рахунком. Однак насправді додаток не використовує так багато енергії смартфону, як може здаватися на перший погляд. В налаштуваннях телефону це можна перевірити: для цього треба обрати меню «Витрата заряду батареї».
Як можна зрозуміти, частіше за все немає обґрунтованих причин, щоб не користуватися додатком від вашого банку. Особливо, якщо це вигадані міфи, які не мають ніяких підтверджень.
Leave a Comment