Будуть проблеми зі зв’язком: “Київстар” попередив абонентів про якість роботи з 14 по 16 травня. “Київстар” пояснив, з чим будуть пов’язані незручності.
Один з лідерів мобільного зв’язку в Україні – компанія “Київстар” попередила про проведення технічних робіт, що можуть спричинити в ці дні проблеми зі зв’язком. Офіційне попередження опубліковане на Facebook-сторінці “Київстар”.
У повідомленні вказано, що починаючи з 22:00 п’ятниці, 14 травня до 08:00 неділі, 16 травня будуть тривати технічні роботи компанії.
У цей час абоненти можуть помічати певні труднощі при отриманні деяких послуг компанії. Пов’язані технічні роботи з проведенням завершального етапу оновлення IT-систем, завдяки чому стане можливе обслуговування 20 млн абонентів передплати.
Вказано, що всі основні послуги, як дзвінки, відправлення повідомлень та доступ до мобільного інтернету будуть надаватися без збоїв.
Однак, компанія попередила про можливі проблеми при поповненні або перевірки стану рахунку або управлінням додатковими сервісами.
“Київстар” порадив абонентам, яким потрібно сплатити послуги за тарифним планом протягом 14-16 травня зробити це заздалегідь або ж після того, як закінчаться технічні роботи.
Якщо абонент поповнить рахунок в період оновлення систем, то гроші на рахунок надійдуть після завершення робіт.
Якщо виникли якісь запитання, компанія “Київстар” радить звертатися особисто до спільноти, вказуючи свій мобільний номер та описавши проблему. Таким чином, представники компанії зможуть швидко з’ясувати, в чому проблема та вирішити її.
Компанія перепрошує у клієнтів за тимчасові незручності та сподівається на розуміння абонентів.
Leave a Comment