Vodafone попав в ще один скандал

Vodafone нагадав, як вносити абонплату, щоб не втратити гроші. Vodafone озвучив умови поповнення рахунку. Оператор мобільного зв’язку Vodafone пояснив, як правильно оновлювати пакет послуг в тарифі. Абонент Vodafone поскаржився, що «поповнив рахунок на 100 гривень, а пакет не підключили, за 2 дня зняли 57 грн».

Коментуючи даний відгук в Vodafone повідомили, що «оновлення пакета послуг в тарифі відбувається автоматично, якщо поповнювати рахунок заздалегідь (до моменту закінчення терміну дії поточного пакету), а саме – не пізніше 23:59 оскільки тільки в період з 00:00 до 8 : 00 перевіряється стан рахунку і при наявності достатньої суми знімається абонплата і підключається пакет послуг на місяць, після чого надходить відповідне SMS ».

«А якщо не дотримуватися цих умов, то виникає необхідність самостійно підключати тариф за допомогою комбінації * 101 * 444 # або в додатку My Vodafone. Інакше – будуть діяти денні тарифи. Ці умови не новина, але є досить давно. І все ж, всі фінансові питання по телефону індивідуальні. Тому будемо раді перевірити інформацію і допомогти розібратися зі списанням коштів, а для цього прохання звернутися в личку нашої сторінки. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, щоб в майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації », – додали в Vodafone.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.