У компанії розповіли, з чим це пов’язано. У компанії Нова пошта пояснили підвищення тарифів на послуги.
«При мінімальній ціні доставки в 60 гривень користуватися НП стає невигідно», – обурився клієнт.
У відповідь на це Нова пошта повідомила, що компанія не підвищувала базові тарифи з жовтня 2018 року. До того ж їх не збільшували і в минулому році, з огляду на всю складність економічної ситуації, пов’язану з пандемією і карантинними обмеженнями.
При цьому в компанії підкреслили, що вони змушені зробити незначне підвищення цін у зв’язку зі зростанням вартості пального, комунальних послуг тощо.
«Ми працювали на межі можливостей і допомагали країні боротися з ковідом, купуючи медичне обладнання та засоби захисту для лікарень. Але ми змушені зробити незначне підвищення цін у зв’язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо », – йдеться в повідомленні.
Leave a Comment