ПриватБанк пояснив часту причину блокування карт

Чому важливо актуалізувати інформацію. ПриватБанк пояснив клієнтам, в яких випадках їм загрожує блокування карт. Однією з причин стала відмова в актуалізації даних. У банку розповіли, як можна внести додаткову інформацію, щоб уникнути “заморозки” рахунків.

Клієнтка ПриватБанку заявила, що її карту безпричинно заблокували, хоча термін дії закінчується тільки в 2023 році. Відповідь банку про те, що підставою для блокування рахунку стала відмова від актуалізації персональних даних, українку не задовольнив. Головна проблема полягає в тому, що в Приват24 жінка отримала повідомлення з вимогою про внесення ідентифікує її інформацією, причому дані потрібно ввести протягом 30 днів. Термін ще не пройшов, а банк самовільно позбавив клієнтку доступу до власних коштів.

“Вагомою причиною, на думку співробітників банку, є, те, що я не надала інформацію ідентифікує мене (варто зазначити, що ця інформація була надана при відкритті карти). Хоча, як випливає з онлайн листування, у мене дня цього« уточнення »є 30 днів, що потрібно актуалізувати інформацію. Так ось, 30 днів не пройшли з дня повідомлення мене (через Приват 24). Огидне ставлення до клієнта, який не має заборгованості, непогашеного кредиту перед банком. Найсумніше, що комісію за обслуговування картки зняти не забули, а про блокування карти я дізналася на касі в супермаркеті. а якщо людина за кордоном і йому знадобитися зняти готівку? Або в лікарню потрапив? “, – поділилася жінка.

ПриватБанк оперативно відповів на звернення клієнтки. У техпідтримку відзначили, що користувачів просять оновити особисті дані в зв’язку з вимогами чинного законодавства. Крім цього в банку пояснили, що всю необхідну інформацію можна надати в додатку Приват24, що звільняє українців від необхідності відвідувати відділення банку.

“Необхідність актуалізації – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства. Надати потрібну інформацію є можливість дистанційно в оновленому Приват24. Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити контакти і докладніше розглянути ваш випадок”, – йдеться у відповіді компанії.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.