ПриватБанк отримує скарги через блокування карт

ПриватБанк розкритикували за блокування карти під час операції з переказу грошей. Клієнту ПриватБанку заблокували карту при переказі коштів на інший рахунок і не допомогли вирішити проблему по телефону гарячої лінії.

“Це не банк, це просто кошмар !!! Робив переклад на карту, заблокували мені карту. Гаряча лінія нічого зробити не може! Потрібно проплатити кредит в МФО, а не можу, потрібно чекати будній день, щоб піти в відділення і розібратися з усім . Просто знущання. Розберуся з усім і позакривати всі рахунки в ПриватБанку !!! “, – написав чоловік.

Банк відповів на скаргу клієнта.

“Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріального і, в подальшому, моральної шкоди “, – зазначено у відповіді.

Відзначимо, що на момент написання новини проблема клієнта вже була вирішена, про що свідчить відповідна відмітка під заголовком скарги.

Крім того, в коментарях один з користувачів вказав на те, що автор відкликання вже протягом року пише негативні повідомлення про ПриватБанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.