ПриватБанк відповів на скаргу українки. Клієнтка Ощадбанку оплатила картою послуги надання газу через додаток Приват24, але гроші не надійшли на рахунок газсбита.
“Оплатила 6.03 2021 через додаток Приват 24 яке було прикріплено до сайту Черкасиенергозбут 1200 грн, картою Ощад – нарахування субсидії на рахунок ТОВ Черкасигаз збут і гроші зникли. Зверталася в 3 відділення ПрівБанка скрізь одне і теж ви не наш клієнт, оплачували карткою іншого банку, в системі платежу немає. у Ощад Банк дали розшифровку що платіж успішно пройшов через PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKR. Тоді виникає питання хто повинен відслідковувати платежі і чому система приймає карти з інших банків … Де мені шукати гроші … “, – написала автор відкликання.
ПриватБанк відповів, що зазначених жінкою даних недостатньо, щоб він міг знайти проведену операцію і допомогти вирішити проблему. Він зазначив, що проводити оскарження угоди може банк емітент картки за зверненням клієнта в підтримку даного банку, якщо до платежу є претензії.
Leave a Comment