Нова пошта не зуміла зберегти посилку клієнтки від пошкоджень. У компанії “Нова пошта” пояснили нюанси роботи з продуктами харчування, відповівши на найпопулярніше запитання клієнтів.
Одна з українок поскаржилася на ситуацію, яка викликала у неї гнівну реакцію. Жінка відправила за допомогою “Нової пошти” торт, зазначивши, що він був ретельно упакований. Однак, судячи з отриманими даними, в пункт призначення кондитерський виріб прибуло не в кращому вигляді, торт виявився пошкоджений.
У компанії “Нова пошта” відразу ж прокоментували ситуацію, відповівши на відгук клієнтки. Зокрема, їй нагадали про нормах перевезення продуктів харчування і пояснили, чому не варто відправляти торти поштою.
“Продукти харчування дійсно заборонені до транспортування. Тим більше, якщо мова йде про торті, який крім спеціального температурного режиму, вимагає дбайливого переміщення, адже навіть найменший рух з боку в бік може зіпсувати зовнішній вигляд виробу. Радимо уважно ознайомитися з умовами надання послуг та переліком заборонених відправлень щоб уникнути непорозумінь в подальшому “, – написали представники” Нової пошти “.
Втім, клієнтку ці доводи не переконали. Вона зазначила, що посилка була позначена маркером “Крихке” і припустила, що співробітники поштового сервісу не дуже дбайливо звертаються з відправленнями.
Leave a Comment