Vodafone розкрив нюанси автоматичного оновлення послуг

У компанії розповіли, як це відбувається. Оператор мобільного зв’язку компанія «Vodafone Україна» розповіла, як відбувається автоматичне оновлення пакета послуг. Так, клієнтка поскаржилася, що компанія пропонує послуги, а сама не в змозі автоматично активувати тарифний план після поповнення рахунку.

«Треба ще набрати певну комбінацію цифр. В інших операторів: поповнив рахунок, і послуга автоматично активується навіть, якщо довго не поповнював. А Vodafone Ukraine розповідає, що необхідні додаткові дії з-за того, що клієнт запізнився з поповненням рахунку. Як можна спізнитися з поповненням власного рахунку », – йдеться в повідомленні.

У відповідь на це в Vodafone пояснили, що автоматичне оновлення пакета послуг відбувається в період часу з 00:00 до 08:00 ранку. При цьому якщо поповнювати рахунок заздалегідь, то до моменту закінчення терміну дії попереднього пакету послуг, пакет буде продовжуватися автоматично і нічого набирати не потрібно буде.

У компанії також підкреслили, що при поповненні рахунку, перебуваючи вже на щоденних пакетах, для активації пакета на місяць краще набрати комбінацію * 101 * 444 # для активації тарифу.

Vodafone також нагадала українцям, що правила активації тарифів не змінювалися за останні п’ять років, а то й більше.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.