Клієнти фінустанови скаржаться, що кошти за покупку списуються два рази. ПриватБанк – один з найбільших банків України, в роботі якого, проте, теж бувають непередбачувані збої, наприклад, подвійне списання грошей з карти за одну покупку. Про те, чому це відбувається, і що робити в такому випадку повідомляє портал “Айтіпедія” з посиланням на портал “Мінфін”.
Одна з клієнток ПриватБанку поскаржилася на те, що під час покупок в супермаркеті вона для оплати скористалася картою і віддала одна тисяча вісімдесят чотири гривні. Через два дні вона виявила, що баланс на її карті негативний. Звернувшись до служби підтримки банку жінка з’ясувала, що під час оплати кошти з її карти списалися двічі протягом декількох секунд.
В результаті оператор фінустанови оформив заявку на повернення грошей на рахунок протягом 45-120 днів, що обурило клієнтку, оскільки вона мало того, що зіткнулася з помилкою, в якій не винна, так ще й зобов’язана чекати настільки довго.
На відгук жінки відреагував представник компанії. У своїй відповіді він зазначив, що запит на списання грошей ініціює саме торгова точка, так що провини фінансової установи в цьому немає. Настільки довгий час розгляду заявки обумовлено тим, що оплата проводилася за допомогою терміналу іншого банку, через що співробітника ПриватБанку довелося робити запит в міжнародну платіжну систему.
Однак, навіть незважаючи на це, засоби жінці вже встигли повернути. Таким чином, для якнайшвидшого повернення списаних двічі коштів найкраще якомога швидше звернутися в службу підтримки фінустанови.
Leave a Comment