Абоненти “Київстар” скаржаться на якість зв’язку

На якість зв’язку від “Київстар” постійно скаржаться абоненти. Користувачі найбільшого мобільного оператора “Київстар” поскаржилися на якість зв’язку. Обурені коментарі вони стали залишати під повідомленням компанії в Facebook про нову акцію. Зокрема, “Київстар” нагадав, що під час здійснення покупки смартфона в їхньому фірмовому магазині, який підтримує технологію 3 і 4G, клієнту в подарунок мобільний оператор подарує 3000 МБ. Бонусами можна користуватися 3 місяці або ж буде надано безлімітний Інтернет терміном на 90 днів.

При цьому, акція від компанії з приємними бонусами триватиме до кінця весни, останній день акції вказано 31 травня. Однак, зараз користувачі незадоволені якістю зв’язку, яке надає “Київстар” і стали писати про це. Одні з передплатників написав, що якщо смартфони, які продає компанія, працюють так само, як і Інтернет і зв’язок, надана компанією, то покупка не коштує грошей. Також ще один незадоволений клієнт написав з надією, що співробітники компанії все-таки читають коментарі зі скаргами на якість зв’язку і приймуть відповідні заходи. Інакше, думає користувачці, незабаром у телекомунікаційній компанії не залишиться абонентів і послугами компанії вони будуть користуватися самі. До слова, у низки користувачів “Київстар ТВ” і домашнього інтернету відбулися проблеми в негоду. Вони з’ясували, що для усунення неполадок компанії потрібно 14 днів. Цей факт дуже обурив людей, адже вони за якісні послуги заплатили гроші і їх не отримують.

Крім того, коли багато компаній перевели своїх співробітників на дистанційну роботу, без домашнього Інтернету вони фактично залишилися без заробітку. Поки на скарги клієнтів про поганий зв’язку представники “Київстару” поки нічого не відповіли.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.