ПриватБанк підняв комісію при поповненню карт

Клієнт Приватбанку поскаржився на роботу терміналів. Нерідко клієнти банків можуть стикатися з різними труднощами. Цього разу на порталі Мінфін з’явилася скарга від клієнта Приватбанку. За його словами, у нього не вийшло перерахувати на картку потрібну суму коштів.

Таку скаргу опублікував користувач Роман Романович. За словами чоловіка він збирався поповнити банківський рахунок на певну суму. Однак з цим трапилися труднощі, так як під час, коли в термінал він уже відправив 5 100 гривень, то гроші чомусь більше не приймалися: тільки постало питання про те, куди він хоче відправити 100 гривень. Тоді чоловік звернувся за допомогою до співробітника банку.

За словами клієнта, йому пояснили, що 5 тисяч гривень – це зарахування на карту, а 100 гривень – це здача, тому, мовляв, термінал і пропонує перерахувати 100 гривень на мобільний рахунок. Роман Романович наголосив, що він збирався поповнити банківську карту на суму понад 5 тисяч гривень, але техніка цього вже не дозволила.

У своїй скарзі він задається питанням, невже більше не можна поповнювати рахунок на 5 тисяч гривень через недавно введеного обмеження. При цьому раніше, зазначив чоловік, можна було поповнювати банківську карту через термінал на суму до 40 тисяч гривень. Представники ПриватБанку відповіли на претензію клієнта.

Експерти пояснили, що обмеження з лімітом в 5 тисяч гривень при перекладах стосуються лише тих випадків, коли покупець не ідентифікований. Тобто, коли мова клієнт не пройшов ідентифікацію, йому потрібно надати додаткову інформацію про себе, щоб провести операцію на велику суму. Для тих клієнтів, які пройшли ідентифікацію – немає ніяких обмежень, запевняють в банку. За словами фахівців Приватбанку, ліміт для ідентифікованого клієнта на одну операцію становить 148 500 гривень. З цим клієнтів фахівці обіцяли зв’язатися, і розібратися в ситуації.

 

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.