ПриватБанк розчарував клієнта. Послугами державного ПриватБанку користується величезна кількість українців, причому багато клієнтів виявляються незадоволені якістю отримуваних послуг. Так, на сайті Мінфін була опублікована скарга клієнта, який користується послугами фінустанови на підставі “золотий” карти – за словами клієнта, він був абсолютно розчарований “особливим” обслуговуванням.
Чоловік користувався послугами ПриватБанку і вирішив перейти на карту Gold, в зв’язку з чим, що вона надає більш широкі можливості при здійсненні великих покупок за допомогою послуги “оплата частинами”.
Так, за словами клієнта, користувачам “золотий” карти надають більший ліміт при оплаті частинами. Перший час, його все більш ніж влаштовувало – він зробив велику покупку, розбивши вартість товару на 7 платежів, з кожним платежем доступний клієнтові ліміт збільшувався.
Через кілька місяців користування карткою Gold, клієнт отримав від банку повідомлення з пропозицією збільшити основний ліміт. Чоловік проігнорував цю пропозицію, після чого ПриватБанк зовсім прибрав доступний клієнтові ліміт при оплаті частинами.
При зверненні в службу підтримки, клієнтові розповіли, що для відновлення ліміту йому потрібно активно користуватися картою і вчасно погашати утворюється заборгованість. Проте, каже чоловік, він завжди погашав заборгованості по карті своєчасно і активно нею користувався.
На думку клієнта, ліміт по оплаті частинами для нього прибрали через те, що він проігнорував пропозицію про збільшення основного ліміту.
Представники банку відповіли на претензію клієнта, вказавши, що фінустанова приймає рішення про розмір ліміту на підставі складної математичної моделі. При цьому, сновним показником є кредитний ліміт по карті.
Leave a Comment